onsdag 15. august 2012

Netthandel...

Hei!

Jeg skulle egentlig ha lest, men drøyer det til etter lunsj. Er så heldig at fineste martemor kommer hit å lunsjer i dag, så da stresser jeg ikke :)  Sebastian er i barnehagen å blir hentet av pappan sin, han skal være der til fredag. Så da har jeg god tid til lesing og trening.


Blir litt netthandling nå, har begynnt å gå fri i skapene så da må det shoppes litt ;)


Iherb:


 Peanøttsmør med sjokolade

Vanilje proteinpulver, det beste!!

Yogi tea, moon cycle

 Yogi tea vanilla hazelnut


Stevia dråper, peppermint

 Goji bær



Te må man ha til mørke høstkvelder. Gojibær bruker jeg i salaten, stevia dråpene skal jeg bruke til å sette smak på hjemmelaget sjokolade, vaniljeprotein i kaffe og bakst og peanøttsmøret bake for å få smake!


Ha også sendt inn en bestilling til X-life..
Derifra kommer det Frenzy, Sukrin+ & Udos choice :)





Sukrin + skal være like bra som sukrin men med mindre av den isende smaken som kommer når man bruker litt mye av sukrin. Gleder meg til å prøve, blir nok litt baking framover!

Nå, lunsj!



Prekast!

Ingen kommentarer: