torsdag 30. august 2012

Woho!

Da var torsdagen gått.
Jeg har tilbrakt mesteparten av dagen sittene på en stol,lesende på kjemi. ZZzzzz
 
Mye av det er interessangt,men noe er helt hull i knollen og jeg fatter virkelig ikke hovordan jeg skal få det til å sitte.. ;S menmen,det kommer vel inn.
 
Når Seb er hos pappan sin blir det lesing hele dagen,så i dag avsluttet jeg ikke før klokken 19.
Bare avbrutt av et par turer for å få strekt litt på bena, er lite glad i så himmla mye stillesitting..
 
Så ble det en økt styrke på ben og skuldre i kveld.
Knebøy
Utfall
Skuderpress
Sidehev
Frontløft
Push up
Planken
 
Enkelt og greit bare får å få litt pump og rørt meg litt.
 
Sliten? ;)


 
 
Dagens mat har vært helt fantastisk,som vanlig ;)
 
Lunsj: 1 egg, brokkoli stekt med cocosa,salat og en boks tunfisk

Middag: 1 kylling filet med brokkoli og squash. Salat med eple.

Til kaffen, litt skyr med eple & jordbær

Etter trening: 1 blåbærskyr med elpe,jordbær og valnøtter.Melon & te.
 
 
Fin kombo av proteiner,fett og karbs ;)
 
Ha en fin kveld!
 
Ina

Ingen kommentarer: