torsdag 2. februar 2012

Kaldt!

I dag er det pokker meg 15,7 minus..  Det er kaldt det!


Måtte pakke lillingen meget godt inn når vi skulle trille til barnehagen,han lå i vognen med både voksipose,dundyne og såklart et par biler., Brom brom var alt han sa hele turen.

Etter å ha levert han gikk jeg en tur til byen for å gjøre noen ærend før jeg reiser.
Var så heldig å få gavekort på vadsø hud og kroppspleie i bursdagsgave av verdens beste jenter :* så i dag har jeg vært å kjøpt meg en ny ansiktskrem.



Climatis gir fuktighet,næring,styrker hudbarrieren,motvirker hudaldring og roer hudirritasjon.
Det beskytter også mot kulde,vind,varme og tørr luft.

Jeg er jo ganske mye ute å går så da er det kjekkt med en sikkelig god krem for ansiktet. Har vært litt småtørr i det siste,siden det er så kjempe kaldt.

Nå er det lunsj




Tunfisk,laks,salat,avokado,oliven,pinjekjerner & gojibær

Så er det studietid!

Ha en fin dag :)


Ingen kommentarer: