onsdag 29. februar 2012

KjedeSpiser!

Det er jeg god på vettu, kjedespising. Jo mer jeg kjeder meg jo mer sulten blir jeg. Hele tiden. :p
Heldigvis er det en gang slik at i alenemor hverdagen så er det ikke så mye tid til å kjede seg. Største parten av tiden går i en feil og jeg tenker ofte at jeg har for liten tid.
Men når Sebastian er syk og vi henger mye inne,da blir det mye tid til å kjede seg.. å mye tid til småspising. :O

Jeg har jo da ikke sjokolade og godteri i skapene (heldigvis?!) så det blir ikke noe av det.
men nå har jeg laget IS!



Rett og slett en eggehvite som piskes stiv,tilsett 3 dråper stevia vanilje og 2 oppdelte jordbær. Putt i box og sett i fryseren.

Mens det fryser til så lager vi litt middag



Kylling,paprika,sopp,brokkoli & gulrot!
Med masse chili på :)

Så nå venter jeg bare på is og kaffe!!


Ingen kommentarer: