tirsdag 14. februar 2012

Happy valentine.

14.februar og valentine's day.
Det er delte meninger om dette med valentine's day,noen mener det bare er et enormt kjøpre press og bare tull, mens andre synes det er en kjempe fin tradisjon og bruker dagen til å vise sin hjerteds utkårede at de setter stor pris på dem.



Jeg tenker at det må være opp til den enkelte.
Men og gjømme seg bak "vi kan sette pris på hverandre hele året,trenger ikke en dag for det" det er for lett ;) Og litt typisk menn.. Da får man da vise sin utkårede i nye å ne at du har dem kjær.
Man trenger jo ikke nødvendigvis gjøre det med gaver,man kan jo gjøre noe ilag?
Uendelig muligheter spør du meg. :)


I og med at jeg er singel venter jeg meg ikke den helt store romantiske dagen i dag..


Men jeg har hatt en helt super morgen med min hjertevenn før han måtte gå i barnehagen.. ;)
Så skal resten av dagen går til skole og lesing. Godt fornøyd med det.

Så ønsker jeg alle sammen en fantastisk fin tirsdagog en happy valentine.
Sender også en stor klem til alle mine fine flotte venniner og håper dere får en fantastisk dag. :)

Stor klem!

Ingen kommentarer: