onsdag 15. februar 2012

Fri!

Enda en dag der jeg våkner opp med en bankende hodepine.. :S
Så i dag tar jeg pc-fri. Det blir veldig mye pcstiiting,både skole,facebook,blogging og ikke minst lesng av andres blogger.. Så i dag tar jeg en pause.. når jeg har postet dette innlegget ;)


Startet dagen med hodepine som sagt,så da ble det rett ut på tur for å få frisk luft!
Må jo bare vise fram mitt utrolige deilige superundertøy fra norheim,kjempe mykt og godt. Finnes i flere farger enn hvit ;)










Nå er det tid for frokost og avslapping.
Ble den vanlige omeletten i dag oxo,men med 2 hvitter og et helt egg.
Innimellom syns jeg det er så godt med en plomme!
I tillegg til litt jordbær og paprika.

Skal kose meg med aviser og matblader til kaffen.
Så får vi se om ikke hodepinen slipper taket etterhvert.


Ha en fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer: