mandag 6. februar 2012

Mandag,ny uke, myye å gjøre!

Hei!

Da er jeg tilbake i verdens beste hjemby. Utrolig godt å komme hjem til familien!
20 minus i dagkaldt men utrolig vakkert :)




Har brukt morgenen til ukeshandling og planlegging av trening.
Så nå er jeg klar :)

 Jeg syns det er greit å ha en plan for uka,så er jeg sikker på at jeg får trent ol. Hvis man bare skal vente på et ledig tidsrom eller at muligheten skal by seg så er det lett at man heller havner i sofan når man har litt tid til overs. Men det skal vi ikke ha noe av her!






Så da blir det

Mandag: kardio,styrke skuldre,rygg
Tirsdag: Styrke ben
Onsdag: kardio, styrke overkropp
Torsdag: svømming (hvile)
Fredag: Ben
Lørdag: kardio
Søndag: hvile

Enkelt å greit!

Nå er det bare å sette igang. Har fått mye ny info i løpet av helgen,mase nytting læring.

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer: