mandag 13. februar 2012

Mandag!

God mandag og vel overstått morsdag til alle fine mødre :)
Jeg hadde en kjempe fin dag med min familie og er meget fornøyd med morsdagsfeiringen.
Lillingen har vært syk så derfor har det blitt lite blogging.

Sebastian skulle engentlig sovet hos gudmor og gudfar på lørdagen så jeg kunne gå i bursdag,men klokken ni på kvelden bestemmte han seg for å få spysyken i setede,så da måtte mor rykke ut til henting.
Så det ble ingen fest på meg den lørdagen. Får heller ha det til gode. Syke barn skal være hjemme med sine foreldre,det er det beste :)

I dag er han i fin form,men siden han var dårlig i går og ikke spiste noe på hele dagen så holder jeg han hjemme i dag. Har hatt en meget rolig start og bare slappet av.




 Vi har heller vært ute å gått tur i det nydelige været,vært på besøk på bestefars jobb og på bestemors jobb.  Nå er han lagt så mor kan få et par timer til å sitte å se litt i veggen å drikke kaffe,deilig!
Dagens lunsj:


Salat med laks,tunfisk og et egg. Nam!


Nå blir det sløving.

:)




Ingen kommentarer: