mandag 7. mai 2012

Frokost

Hotellfrokost og spising ute hver kveld er helt ok.
Men det er veldig veldig fint å få spise frokost med gullongen igjen :)
Vi har sovet helt til halv åtte i dag, så man kan trygt si at vi er litt sent ute.

Ang mat på reise..
Mange som prøver å holde en litt sunnerelinje mener det er et problem å holde på dette når de er på reise. Å når frokostbufeen på hotellet er en overflod med godsaker kan jeg skjønne det.



For meg er det viktig at frokosten gir meg litt å gå på, spsiellt når jeg skal sitte på skolebenken i 6 timer etterpå..


Makrell, kalkunskinke, egg,ost og paprika. Melon og kaffe.
I tillegg hadde jeg litt frøblanding og soya yoghurt. Helt perfekt!
Styrer unna brødet fordi det gir kroppen så lite og bare legger seg tungt i magen.

Til lunsj hadde jeg med skyr,bær og speltlomper med litt skinkost, skinke og ost. :)

Funker som bare det!

Nå skal vi hive oss rundt å sykkle opp i barnehagen, så skal jeg sykkle videre til byen for å få unna noen ærend og en tur på brun & bild ;)

Ha en flott tirsdag!

Ingen kommentarer: