mandag 21. mai 2012

Mandag

Happy mandag dere!

Jeg er i full gang med lesingen. Siste dag til repetisjon før eksamen i morgen.


Mange lurer på hvor jeg tar eksamen. Svaret er her!
Eksamen i anatomi & fysiologi Og når den i sykdomslære tas her hjemme på pcn.
Det legges ut i morgen klokken ti å da har jeg 3 timer på meg til å besvare 180 spørsmål.

Jammen da er det jo bare å jukse? Bruke boka??
Hehe... det er nok ikke så lett.

I løpet av året har jeg jo tatt en del tester på its learning gjennom skolen, så alle de testene har de jo å kan se hvor jeg ligger på treet. I tillegg har du 1 min per spørsmål ca, så da har du ikke så god tid til å sitte å slå opp i bøker ol.  Atlantis har også sine metoder for å kunne sjekke om folk jukser, å senest til juleeksamen var det noen som ble tatt.

Men den viktigste grunnen til å ikke jukse... Må jo være det at du betaler da vittelig ikke 59 000 for et år på skole for å jukse på eksamen?????!  Da er du jo såpassa dum at du ikke burde få låv å ta den gitt.. Å den neste eksamen er ikke over nett men på skolen, da er det jo dumt hvis du har jukset det gjennom hele første året å mangler det du trenger av start kunnskaper for å komme deg videre.. ;p



Nå skal det leses!


Ingen kommentarer: