onsdag 16. mai 2012

Litt luxus..

Nå i eksamenstiden blir det lange dager.
Kjenner at hodet gleder seg meget til å slippe å presse inn masse masse stoff hver dag.
For når du har barn er det jo ikke noe som heter pause heller. Med engang jeg er ferdig med lesingen er det rett opp i barnehagen å hente Sebastian. Så hjem å lage middag,spise, skifte og ut!
I dag har vi sykklet rundt i halvannen time, litt hit og litt dit,bakke opp å bakke ned.
Menget koselig,møtte masse hyggelige folk ute i det fine været, men når jeg endelig har lagt han å kan sette meg ned så kjenner jeg at jeg er virkelig sliten!



Da er det utrolig godt med litt egenpleie og luxus i hverdagen..
Startet med en laaaang dusj.
Fikk pakken fra blush i dag, så hadde ny shampoo & balsam i tillegg til hårkur.


I tillegg til at jeg var innom Ingers parfymeri i dag å fikk med meg denne.


Den fantastiske dusjsåpen fra Declare, smell&enjoy,som kommer ut hver sommer.
Den er helt nyyydelig!


Satser på at en episode greys, te, jordbær og melon får humøret helt på topp!

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer: