onsdag 9. januar 2013

Fornøyd?!

Fikk spørsmålet her om dagen, er du fornøyd med kroppen din?

Blir vi noen gang fornøyd da?
De aller fleste ønsker seg noe de ikke har/ikke ser de har. Om det måtte være større pupper, mindre nese, sprett rumpe, være høyere, lavere , tykkere, tynnere.. you name it!




Beauty comes in all shapes ans sizes heter det og det er sant. Vi er forskjellige, takk og lov for det.
Det som passer en passer ikke nødvendigvis for en annen.



Jeg er godt fornøyd med min kropp på den måten at den er frisk og sterk. Jeg klarer det jeg vil klare, trener den opp og den fungerer som den skal. Med riktig ernæring, trening og hvile så er kroppen min helt fantastisk!

 


Som alle andre skulle jeg jo gjerne hatt et par ting fixet, mere muskler, mindre fett% og kanskje en liten dose silikon? ;)  (man blir vel ikke akkurat brystfager av masse trening...)
Men i det store og det  hele er jeg meget meget lykkelig med min kropp. Det har tatt en del år, men nå spiller vi på samme lag og har det veldig fint!



Vær snill med kroppen din, gi den næring som det har godt av, trening for å holde den sterk og hvile så den får komme seg.  Da vil du kjenne at kroppen din gir så utrolig mye mer i hverdagen også.

Aksepter hva du er og gjør det beste utav det du har, da kommer du langt!




Ina Kari

Ingen kommentarer: