onsdag 2. januar 2013

Januar!

Da var vi i gang!
 
Årest første trening er gjort men den var ikke mye å skryte av gitt..
Har aldri vært noe fan av køståing så å vente tur var drittkjedelig, for å si det pent.
(Men i morgen er det tilbake til å trene før ni så da blir det bra ;)
 
Kort og godt:
 
knebøy 3*8 & 3*4
bulgarsk utfall 3*10
stående roing 3*8
benpress 3*10
markløft 3*8
skulderpress 3*10
rygg 3*10
 
Bedre enn ingenting...
 
Mat har det oxo blitt..
 
 
Lunsj:
Tunfisk, salat med eple,paprika & nøtter,oliven og mager kesam.

 
Middag:
Kylling stekt med pinjekjerner og linfrø, grønnsaksblanding, avokado med nøtter.
 
Nam Nam Nam
 
Helt greit å være tilbake til sitt vanlige kosthold gitt.. :p
 
 
 
Min mat vil nå bestå av dette:
 
Proteiner:
Kyllingfilet, kalkun, røkt skinke, karbonadekjøttdeig, tunfisk, torsk, sei, reker, egg, proteinpulver, cottage chees og mager kesam.
 
Fettkilder:
Avokado, nøtter, frø, oliven, fet fisk, cocosa.
 
Karbohydrater
Havregryn, epler, bananer, blåbær, bringebær, mandariner.
 
Smakstilsettninger ol:
stevia dråper, kalorifri sjokolade dip/saus (iherb), krydder, fun light, sukrin, ketchup uten sukker, light brus, essenser, gelatin.
 
Og:
isbergsalat, spinat, tomater, paprika, brokkoli, agurk.
 
Noe annet blir det sikkert inni der, men dette er det jeg planlegger å ligge på.
 
 
 
Har også satt opp et nytt treningsprogram, der eg faktisk har delt opp kroppen.
Så da blir det underkropp/overkropp anna hver gang. Så får jeg se om jeg øker noe nå da.
Men riktig mat og riktig trening burde det gå.
 




 
Så det så!
 
Ha en fin kveld
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: