onsdag 9. januar 2013

God Morgen!

Her startet dagen halv 6... Drøyt tidlig,men himmel så mye man rekker å få gjort før klokken blir 7 og frokosttid!



Frokost: omelett av 1 egg.2 hvitter, skinke, squash og brokkoli. 1/2 avokado og et par nøtter.
Proteinkaffe on the side! (1scoop proteinpulver, litt vann, rør, hell over kaffe og rør litt til)

Snart skal vi ut døren, S skal i barnehagen og jeg på trening. Nye 5 km på mølla i dag, blir kjekkt.
Greit med litt variasjon på treningsfronten.




Off we go!

Ina Kari

2 kommentarer:

Ida Workout sa...

Hei Ina!

Slenger kommentaren inn her også jeg, -Beklager litt sent svar :-)


Det er ikke alle som blir like støle, men det handler veldig mye om å få riktig kontakt med riktig muskulatur når du trener. Veldig mange 'gjør' bare øvelsen uten å faktisk spenne den muskelen man jobber med.. Man tar det vel egentlig som en selvfølge at musklene spenner seg selv, men vi må altså selv aktivt spenne muskulaturen mens vi gjør øvelsene, -Dette kalles muscle mind connection, og det er noe man blir flinkere til jo mer man øver på det. I tillegg vil jeg råde deg til å prøve å holde mer igjen i den negative delen av løftet, altså bremse bevegelsen og spenne muskulaturen samtidig. Disse to tingene, kombinert med tunge vekter gir som regel treningsverk og stølhet hos de aller fleste, men det er klart at det er som regel verst i starten når man har et nytt program eller lignende.

Jeg blir til gjengjeld alltid støl i beina og rumpa, uten unntak he he, -MEN, jeg ble det ikke før jeg virkelig ble god til å få kontakt med muskulaturen :-)

Lykke til, og god trening!

Muffylove sa...

Tusen takk Ida :) Skal sees nærmere på, absolutt :D