tirsdag 22. januar 2013

Netthandel!

Da har det blitt litt nettshopping igjen..
 
Jeg elsker treningsklærne til better bodies så nå er disse på tur til meg..
 
 
 
 
 
Begge i sort...
 
 
 
I tillegg har jeg bestillt dette fra blush.no....
 
 
Hair Resurrection - 2 Produkter
 
 
Shampo & balsam..
 
 
Vitamin Plus Mattifying Creme 50g
 
Ansiktskrem.
 
Har ikke prøvd Ole Henriksens produkter tidligere men har hørt så ye bra om de så da må det jo bare prøves!
 
 
Ellers har dagen gått til trening, lesing, god mat & fint besøk.
Bare kos!
 
 
Ble styrke i dag.
 
Knebøy
Markløft
Stangro
Benpress
Benkpress
Pull ups
Mage
 
 
 
 
Godt fornøyd!
 
 
Til lunsj ble det tunfiskekaker og rosenkål, men cc & bringebær til dessert.
Fantastisk!
 
Tunfiskekaker lager du enkelt ved å ta en boks tunfisk, et egg og 1 ss bakepro (kan bruke annen type mel) og krydder, rør det i hop og stek i cocosa på full guffe. Press de litt flate så går det fort.
 
Smaker sååå godt!
 
 
Nå er det en ny runde med netflix her hos meg, S har tatt kveld så da er det litt sofasliting før jeg må gjøre det samme ;)
 
 
Ina Kari

Ingen kommentarer: