onsdag 6. juni 2012

Dette med å følge sin egen plan..

Det er jeg så himmla dårlig til...

Jeg kan ha det klappet og klart, slik og slik.. tilÅmed skrevet ned å hengt opp på kjøleskapet..
mennn.. så blir det liksom ikke helt slik.



Har stadig forskjellige treningsplner, øvelser jeg vil gjøre og som jeg da setter opp et treningsprogram på.Så var det da bare det å få gjort det. 


For jeg faler stadig tilbake til de gammle kjennte øvelsene som jeg er så glad i :) 
trening av overkropp er helt klart favoritt.


Så i dag når jeg skulle være flink å trene ben så tok jeg meg plutselig i å gjøre helt andre ting..
Opsideisi..

Jaja det ble værtfall en god økt på skuldre,mage og rygg. Så tar vi ben i morgen.. ;)
Tror muligens jeg trenger en treningspartner, en som kan følge lappen lissom, å bestemme at jeg oxo skal gjøre det!

Nå er det kveld, jeg skal kooose meg med mat og film! Barnefri til fredag så det skal soves soves & soves!

Ha en fin kveld!




Ingen kommentarer: