mandag 11. juni 2012

På tur til meg...

Netthandling er gromme saker altså!

Har bestillt meg ikke mindre enn to par nye sko!

Et par Nike shox

Nike Shox Deliver Løpesko Sort Rosa


Og et par Nike Air

Nike Air Presto 1 Løpesko Grå Lilla
Lilla lilla lilla...


de er bestillt fra nettbutikken http://www.norwaysportssko.com/ som har utrolig mye fine sko til en billig penge ;)


I tillegg har jeg endelig fått sendt inn en bestilling til Iherb, så nå blir skapene fyllt opp igjen.
Dagen i dag skal brukes til lesing.
Siden jeg skal på 3uker ferie i juli i tillegg til å jobbe hele august så har jeg bestemmt meg for å starte nå med kjemien. Så trenger jeg bare å repetere før samlingen i september.

Det jeg skal igjennom før jul er:

Grunnkurs kjemi & biokjemi-er den største emnegruppen,og en svært viktig del av studiet for å forstå de grunnleggende prinsippene,og å kunne bygge opp en omfattende forståelse av ernæringsfaget på sikt.

Energi & energigivende næringsstoffer- fokuserer på grunnleggende kunnskaper om de energigivende næringsstoffene,deres omsetning i kroppen ved ulike fysiologiske tilstander,fordøyelse og absorpsjon,samt matvarenes innhold av karbohydrat,fett og protein.






Mye å lese, så det er bare å komme igang!

Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

veronika sa...

snuppis, kor du setter inn den iherb koden? æ kan jo bruke din og så kan du bruke min? hehe, DET må jo bare bli bra ;)

Muffylove sa...

Du det hørtes ut som en god ide, men kan man ikke bare gjøre det første gang man handler? eller kan man bruke en ny kode hver gang? :D Æ aner ike. mener det e helt til slutt, siste steppan før man e færdig handla liksom?

Jade sa...

www.dagbladet.no/2012/06/19/nyheter/svindel/innenriks/internett/data_og_teknologi/22182033/

Den siden hvor du kjøpte de skoene er på Forbrukerombudets liste over useriøse nettbutikker. Håper ikke du har betalt på forskudd...

Muffylove sa...

ja jøss,se der du..

Cavey sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.