torsdag 19. januar 2012

God morgen!

Torsdag og snart helg,tiden går så utrolig fort!

Jeg har sovet lenge,helt til halv ni! Så var det opp og ut. Har vært å gått meg en 40 minutters tur før frokost. Det er jo absolutt ikke noen vane,når Sebastian er hjemme så går det jo ikke, men det er veldig deilig de dagene jeg har barenfri.

Frokost:

Jummi!

Fikk meg forresten en meget god latter i går da jeg så over noen av innleggene her på bloggen,
hei på dei skrivefeil..
I en hektisk hverdag har jeg en tendens til å skrive mens jeg leser,prater i telefon osv.. å når jeg gløtter over så tenker ja ja ja kjeempe bra ;)
Så skal det jo også sies at jeg har aldrig noen problemer med å lese disse heller:


Hehe :)


Nei jeg må nok ta meg bedre tid når jeg skriver.

Sebastian kommer hjem i dag,mammahjertet gleder seg!
Jeg har uten tvil veldig godt av en hel natts søvn men nå når jeg har fått den så vil jeg gjerne ha han hjem! Er i tillegg ikke noen stor fan av å sove alene, savner den lille pygmeen min ;)

I dag digger jeg denne:




Hope you do to!

Ha en fin torsdag da. :)


Ingen kommentarer: