mandag 2. januar 2012

Ny uke i nytt år!

Da setter vi i gang!


Mine nyttårs mål er ganske så enkle..
Jeg skal bli sterkere!
Jeg skal bli flinkere å lage sund og go mat,ikke bare laks ;)
Jeg skal lese hardt og nå mine mål på skolen.



Nå i januar er det ganske mange tusen som melder seg inn i treningssentre,bestemmer seg for å gå ned i vekt,spise sundt ect..




Og i å for seg er dette veldig bra.
Men mange gir seg etter kort tid.. å altfor mange ender opp som støtte medlem på rådyre treningssentre og kanskje med økt antall kg i stede for motsatt..


For å nå dine mål må du være innstillt på å jobbe hardt.. Og du må innse at du må gi slipp på fjernkontrollen og godterposen.




Vis jeg skal gi dere ett godt tips så må det være å bestille denne videoen!



Gjør det,brukt den hver dag i 30 dager!
Jeg garangterer resultater!

ALLE har tid til 25 minutter trening hver dag!

Når du har brukt den hver dag i 30 dager kan du begynne å tenke på å melde deg inn i et treningsstudio..


Etter at jeg fikk barn så hadde jeg en del ekstra kg som jeg ville ha vekk. Men pga liten tid ol så orket jeg ikke taknken på treningsstudio,så jeg fant denne på nett.
Og den har hjulpet meg stort!


Den dag i dag er det fortsatt denne videoen jeg bruker. Ikke hver dag men veldig ofte.
Hvis jeg ikke har så mye tid til overs så er det veldig enkelt og ta 25 min med Jillian,og treningen er kjempe effektiv og bra!
Etterhvert som du blir sterkere øker du vektene!
Helt genialt! :)

Lykke til :)



2 kommentarer:

Renata sa...

Det e ditt tips æ skal bli slank og sterk av nu :)

Muffylove sa...

Det e bra! :D