tirsdag 10. januar 2012

Tirsdag!

Spenstig...


Merker at det er minus grader, syns jeg er konstant kald..

Men så er det jo også sånn at når du spiser lite så fryser du.
Med lavere fett % blir det litt kaldere.. ;)

Jeg spiser vanligvis frokost hver dag klokken 07. Så blir det lunsj klokken 12,middag klokken 16 og litt frukt,proteinshake elleer lignende i 19 tia. Alt etter som om jeg har trent eller ikke.
Ved at man har faste tider til måltidene.. og gjerne faste måltider,så er det lettere å ikke falle for fristelsen til å småspise i løpet av dagen.


Mellom 07 og 12 har jeg litt aktivitet også,så da blir jeg veldig ofte sulten.. så da er det helt perfekt med et lite mellommåltid ca klokken 10.00 når jeg begynner lesingen.


I dag ble det et eple med sukrin og kanel. & kaffe.. såklart!

Andre gode mellommåltider:


Skyr!



Litt oppskjært frukt


Smoothi (bare pass på at det ikke blir så mye)

Bare husk at det er nettopp et MELLOMmåltid det er,så det skal ikke være så mye ;)


Dagens go'låt:






Dagens go'gutter:



Ha en fin dag!


Ingen kommentarer: