onsdag 11. januar 2012

Pleie ♥

Hei :)

Etter en lang dag med mye farting ute så er det virkelig deilig med en varm dusj og litt egen pleie.
Siden jeg er så heldig å ha en god vennine som er utdannet hudpleier så har jeg vært hos henne tidligere å fått hjelp med min ansiktshud.

Vis du er så heldig at du holder til i oslo området kan du sjekke ut salongen hennes her:

Carismaklinikken er en nyåpnet klinikk på Slependen, som tilbyr ernæringsveiledning, hud og kroppsbehandlinger. Med stort fokus på behandlinger tilpasset hver enkelt kunde gjennom dialog, er målet å gi det lille ekstra. Ingen er jo som kjent like og det gjelder hud og matvaner også.
Klinikken eies og drives av Kjersti Aronsen. Kjersti er utdannet hudterapaut ved Den Franske Kosmetologskolen i Oslo og ernæringsfysiolog ved Atlantis medisinske høyskole. Kjersti har lang erfaring fra flere av norges hudpleieklinikker blant annet Oslo hudpleieklinikk.
 
 
 
Etter å ha fått hjelp og veiledning har jeg funnet produkter som passer perfekt for min hudtype og som gjør hverdagen mye enklere. Har hatt en del plager som eksem,
kviser og tørrhet tidligere men nå er det helt borte. (bank i bordet)
 
Jeg bruker:
 
 
 
 
Skrubb og ansikts vask
 
 
Ansiktsmaske,helt genial!
 
 
Md Formulations - Critical Care - Shielding Creme 30ml  (MDF0036)
 
Dagkrem :)
 
 
Jeg er kjempe fornøyd og det er huden min også.
 
 
Ha en fin kveld ♥

Ingen kommentarer: