onsdag 18. januar 2012

Hei!

Onsdag og barnefri!
Har benyttet anledingen til å gå til byen å ta sol. Deilig!
Siden Sebastian skal til pappan sin i ettermiddag så kan jeg starte lesingen senere å lese lengere.
Deilig å få med seg dagslyset ;)

Nå er det en kjapp lunsj før jeg starter.



Tunfisksalat og koffeinfri proteinkaffe ;)

Leser fortsatt på Hexebergs bok å må bare si at jeg er mer og mer enig.
Ikke på den måten at jeg vil slanke meg,godt fornøyd med mine 55 kg og vil værken hit eller dit, men det at folk blir friske av å legge om kosten sin, det er noe vi burde lese mer om.
Og det er ikke dermed sagt at du trenger å leve et 100% karbofritt liv,en hvær må finne en vei tilpasset seg.

Etter at jeg la om kosten har jeg vært så frisk som jeg ikke har vært på mange år. Har nesten ingen av de plagene jeg hadde før. Hadde bare noen fortalt meg om dette før ;))

Nei nå er det lesing,hjertesykdommer står på planen.

Men først denne:



;D

Ingen kommentarer: