tirsdag 3. januar 2012

Min Mat!

I mitt kjøleskap/skap er det så å si bare faste ting.
Muligens et par ekstra i helgen,men ikke nødvendig.

Det jeg trenger er:


Kyllingkjøttboller
Laks
Tunfisk
Annen fisk
Røkt skinke
Skivet ost
Mais
Egg
Salsa
Brokkoli
Paprika
Tomat
Gulrøtter
Salat
Biola
Fetaost
Oliven
Gojibær
Pinjekjærner

Pærer
Bananer
Granateple (ny favoritt)

I tillegg har jeg fullkors pasta,brød & yoghurt til Sebastian.

Detter er det vi trenger til middag,frokost,lunsj og kvelds.
Så enkelt er det.

Vi spiser salat eller stekte grønnsaker til middag,Sebastian har fullkorspasta til,ellers spiser han det samme som meg. Når det kommer til poteter så spiser han det hos pappan sin når han er der.


Mulighetene er mange,det er bare fantasien som stopper deg :)











Når du starter med en diett/et sundere kosthold ol så må du regne med at litt sulten blir du nok.
Magen krever et par dager til å venne seg til at den ikke får det den er vandt til.
Det går fort over å hvis du er lur har du litt god frukt tilgjengelig når du blir sulten.

Jeg spiste bestandig brød til kvelds før,å mente selv at jeg var både et "brød menneske" og et "kvelds menneske" men den dag i dag trenger jeg ingen av delene og jeg er fast overbevist om at min kropp fungerer mye bedre uten brød.
 Det er hvertfall ikke tvil om at det hjalp på vekten ;)

Ina Kari


Ingen kommentarer: